Statistika

pirmdiena, 2011. gada 10. oktobris

pilnvērtīga dzīve?



Viena no manām kolēģēm ir no AAE. Kad es atklāju, ka kādreiz vēlētos uz turieni aizbraukt, viņa atbildēja, lai es uzmeklēju viņu. Varēšot paciemoties. Mājas esot tieši Dubajas centrā, tā kā viss notiek. Redz', šitā tagad tie draugi tiek meklēti.
Ja man vajadzētu sev blakus izvēlēties suni vai cilvēku, es izvēlētos suni. Diezin vai dzīve jebkad varēs atrast kādu, kas ir tikpat uzticīgs kā tas suns Hačiko. Es domāju- cilvēcisku būtni.

Jau labu laiku klausos Colplay-Fix you. Es zinu, ka tā ir samērā veca dziesma, bet man ļoti iet pie sirds. Un tā vispār liek domāt par to, cik neiespējami ir tomēr kādu salabot. Jo es gribētu salabot sevi. Varbūt esmu pārpratusi dziesmas domu, un tagad visi viens pēc otra man bruks virsū, bet es turos pie sava.
Vispār es jūtos samērā skumji, jo man ļoti sāpīgi duras vārdi "when you love someone, but it goes to waste", jo tā ir pilnīga taisnība. Vakar man palika sevis ļoti žēl. Ahh, cik dramatiski un nožēlojami, bet tomēr. Es neesmu pelnījusi to, man tā vismaz liekas. Man gribas dzīvot pilnvērtīgi, lai gan es nekad neesmu sapratusi šo frāzi. Kā gan kāds no mums var zināt, kā tas ir "dzīvot pilnvērtīgi"? Varbūt pienvedējam "dzīvot pilnvērtīgi" nozīmē celties agrāk un beigt darbu ātrāk, bet sestdienu vakarus pavadīt sūcot alu un kasot kāju pēdas, toties bārmenis par pilnvērtīgu dzīvi uzskata katru dienu, kas tiek nobeigta ar laicīgu darba beigšanu un vēlas nakts TV vērošanu. Man nepastāv tāda frāze, jo es nezinu, ko es gribu tagad. Zinu tik vien to, ka ar katru dienu es aizvien vairāk domāju par to, kā vēlētos pārnākt mājās no darba un zināt, ka mājās kāds mani gaida. Aizmigt kopā, mosties kopā. Man trūkst tā laika. Varbūt tādēļ es dusmojos, vienmēr atrodu iemeslu strīdam un beigu beigās negribu uzturēt nekādu kontaktu. Diemžēl es vakar sāku just, ka manas jūtas sāk pa lēnītēm aizpeldēt no krasta. Jo varbūt šīs attiecības nekādā gadījumā nav daļa no "pilnvērtīgas dzīves", ja man tādu gribētos dzīvot. Varbūt man pietiek ar savu- galīgi sarežģīto un neizskaidrojamo.

 X: Noejam gar Tower Bridge.
J: /garlaikoti/ Gar Tower Bridge?
X: Tu negribi to redzēt? Man likās, ka tev tas tik ļoti patīk.
J: Jā, bet laikam pēdējā laikā es esmu te pārāk bieži.


2 komentāri:

Anonīms teica...

snow patrol- this isn't everything you are

AnnaFranka teica...

Varbūt...