Statistika

otrdiena, 2013. gada 23. aprīlis

es mazliet jūku prātā

Tad, kad mazam bērnam iedod vienu konfekti, bet acu priekšā noliek kilogramu. Un vairāk neļauj ņemt. Tā ir sajūta, kas šobrīd plosās manī.
Man gribas neprātīgi skaļi kliegt dēļ šīs netaisnības, kas man tiek veltīta. Visbriesmīgāk, ka nav neviena ko vainot. Es mazliet jūku prātā. Vai tiešām jau atkal man būs lemts palikt pusceļā un meklēt riebīgu alternatīvu? Es vairs to nevēlos.

Man vairs negribas tupi dzīties pa sānu ceļiem, maldīties pa apvidus takām, kas, cerīgi domājot, tomēr tāpat novedīs mani atpakaļ uz galvenā ceļa, pa kuru es vienmēr esmu gribējusi iet.
Ir lietas, kuras neiegūstot, tu vaino visu pasauli, kas tev apkārt. Jebkurā cilvēkā, jebkurā lietā un notikumā tu saredzi simtiem iemeslu, kuru dēļ viss izjucis. Arī tagad gribētos nolādēt jebkuru personu, kas aiz zaļas skaudības man atkal met sprunguļus riteņos. Vairs nebūs pilnīgi neviena vārda, kas pār manām lūpām priecīgi izslīdēs, ja tas skars manu nākotni. Es vairs neuzticos nevienam. Jo skaidrība ir garantija. Ar to arī viss pateikts.

Gan es nezinu, vai tiešām es varētu būt tik izmisusi, lai vienalga riskētu uz visiem 100 un tomēr ņemtu pretī sauju graudu, kaut man pienāktos maiss miltu? Es zinu, šis viss skan tik sarežģīti, bet man piere vai plīst uz pusēm, cik ļoti es to visu vēlos. Cik ļoti man grūti kocentrēties, zinot, ka es vēl varu mēģināt ko glābt, rast mierinājumu, meklējot skaidru atbildi.
Bet no tā jau es visvairāk baidos. No atbildes. Tiešas, atklātas atbildes.
Un vēl man bail no vilšanās sevī.

Nav komentāru: