Statistika

trešdiena, 2014. gada 5. februāris

otrādāk

Vai tas ir normāli, ka es pēdējā laikā tik bieži domāju par to, ka pēc aptuveni gadiem septiņiem man būs 30? Vai tas ir saprotami, ka pēc laiciņa, ielecot tajos divdesmit gados, tu vienkārši steidz sakārtot savu dzīvi, lai ātrāk beigtu mētāties pa stūriem? Tad tu meklē desmitiem lietu, kuras vajadzētu ieviest savā ikdienā, lai vairāk līdzinātos pieaugušam cilvēkam. Pieaugušais. Vārds, kas bērnībā šķita maģisks un tāls; veidols, kā rokās galvenās kārtis, labākā sēdvieta uz dīvāna un nebeidzami saldējuma krājumi saldētavā. Tagad viss ir otrādāk- es gribētu gulšņāt dīvānā, mezglotā pozā, vai dauzīties pa āru, līdz deguns paliek sarkans vai vēders tukšs. Otrādāk.
Patiesībā jau neviens nav sastādījis to sarakstu, kurā vajadzētu atķeksēt lietas, ko esi paveicis, lai tuvotos pieauguša cilvēka statusam. Mēs neviens nezinām, cik tuvu vai tālu esam no šī briesmīgā titula. Nojaušam. Taču tas neapstiprina faktu.
Pieaugt nenozīmē ieviest bērnu vai uzvilkt gredzenu pirkstā. Pieaugt nenozīmē saņemt algu un maksāt rēķinus. Pieaugt nozīmē samierināties ar to, ka tagad tev ir jāpaļaujas uz sevi un savu izvēli. Pieaugt nozīmē cerēt uz spēku, lai pieveiktu dzīvi un to, ko tev tā sniegs. Pieaugt nozīmē sadzīvot ar sevi un reizē atrast vietu citiem. Es varētu turpināt uzskaitīt lietas, kas manā skatījumā parāda, cik pieaudzis tu esi, bet jēga tam nebūtu visai liela, jo mēs domājam tik sasodīti dažādi. Iespējams, ka kāds jaunietis, ļoti bērnišķīga prāta, uzvilcis uzvalka bikses un sabāzis makā vairākas banknotes, uzskatītu, ka esmu vēl stulba un man labāk klusēt. Kaut gan pats knapi spētu izburtot vārdu 'deģenerācija'. Vai baidītos dzīvot uz viena cipara nedēļā. Vai atteiktos kādu nedēļas nogali strādāt, jo tas šķistu tik morāli un fiziski neiespējami.
Daži nekad nepieaug. Tie paliek par bērniem un meklē kādu, kurš viņus auklēs atkal.

Es viņu redzēju sapnī un patiesībā palika ļoti, ļoti silti. Mēs esam kaut kur starp spēcīgām simpātijām un vēlmi būt kopā. Nu, iespējams es vairāk sliecos uz otru pusi, jo beidzot gribas ko tādu, ko nevajag slēpt, vai gribas izpaust, vai nejūti apnikumu un šaubas. Esmu tik bieži slēpusies, ka vairs nekad, nekad, nekad negribu parakstīties uz ko tamlīdzīgu.

Nav komentāru: