Statistika

otrdiena, 2010. gada 15. jūnijs

Comeback

Es atkal sen neesmu šeit iegriezusies, es to zinu. Bet nu ņemiet vērā, ka ir sākusies vasara, esmu nolikusi eksāmenus un man patiešām gribas izbaudīt pēdējos mirkļus LV (nu ne jau pašus, pašus, bet vispārīgi).
Esmu pavisam nesen atgriezusies no 2 dienu tripa/piedzīvojuma galvaspilsētā un man tur patika. Tīrījām un apskatījām Lindas dzīvokli, kas ir tīri pi*elīgs un esmu pārliecināta, ka, ja es paliktu tepat LV, tad noteikti īrētu ko tamlīdzīgu. Vienīgi iepriekšējie saimnieki ir bijuši netīrīgi cūkas, kuri, acīmredzot, mīl seksu un kačāties.Mana palīdzība šķietami lieki noderēja, bet es sajutu ne tikai gandarījumu, bet vēlmi pašai pēc sava dzīvokļa, tikai ne Rīgas centrā, bet gan Stokholmas centrā. Jā, mani mīļie, jau nākamgad es, iespējams, studēšu Zviedrijā (ja vien moderno valodu fakultāti atradīšu angliski). Tas tā, ja manā galviņā neiezagsies kāda trakāka ideja, piemēram, Aļaska vai Indija. Jea.
Bet man patīk atrasies dzīvē tur, kur atrodos šobrīd. Ir jauki apzināties, ka lielākā daļa no maniem draugiem, ieskaitot mani, ir tik lieli un gudri, ar dzīvokļiem kabatā. Patīkama smarža gaisā.
Pēc dažām dienām būs man izlaidiens un es esmu dikti priecīga par to. Tikai tādēļ, ka vēlos tikt vaļā no vidusskolas, jo, kā jau esmu dažiem minējusi, man nemaz nav žēl to pamest. Varbūt tādēļ, ka tā man nav sagādājusi tik daudz, cik esmu lūgusi. Nezinu. Man tagad vienalga. Bet es drīz būšu atpakaļ ar daudz dziļākiem tekstiem, es apsolu!!  ^ ^

Nav komentāru: